Pendamodi 2 - Reisverslag uit Agios Myronas, Griekenland van Bart en Els Oosterhoff-Besters - WaarBenJij.nu Pendamodi 2 - Reisverslag uit Agios Myronas, Griekenland van Bart en Els Oosterhoff-Besters - WaarBenJij.nu

Pendamodi 2

Blijf op de hoogte en volg Bart en Els

14 September 2019 | Griekenland, Agios Myronas

Vandaag weer een rustdag, waarbij de wind weer om het huis gierde die zorgde dat een stretcher door de tuin was gewaaid. We hadden net gedoucht toen de schoonmaakster plotseling beneden stond. Ze had geklopt, had geen antwoord gekregen en was daarom binnen gekomen. Zo daalde Bart niets vermoedend in adamskostuum de trap af en stond hij even later oog in oog met een geschrokken en stomverbaade schoonmaakster. Hij keerde zich snel om om zich al excuserend weer naar boven te begeven, ook de schoonmaakster bleef maar sorry zeggen. We zullen jullie uit piëteit met jullie gevoelens de foto's onthouden. Tijdens haar aanwezigheid viel de stroom twee keer uit wat we aan de wind zullen wijten en niet aan de aanwezigheid van de schoonmaakster.
De rest van de dag doorgebracht met spelletjes en de Ziggo-app. Het zwembad was niet zo aantrekkelijk omdat er schuimkoppen op het water stonden. Bart probeerde nog even in de zon te gaan liggen, maar waaide met stretcher en al om.
Vanavond weer gaan eten bij Ethimiko waar de gastheer jarig bleek te zijn. Er werd voor hem in het Grieks gezongen en men probeerde een kaarsje op een taartje aan te steken, maar dat lukte niet door de harde wind. Toen blies hij de aansteker maar uit. We hebben hem ook nog in het Engels gefeliciteerd en we stonden erop deze keer wel een fooi te geven omdat hij jarig was, wat hij schoorvoetend accepteerde. Met fooi waren we nog maar 15 Euro kwijt.
Geen foto's gemaakt vandaag, hopelijk morgen weer.

• 15 September 2019 - 09:46

L:

wat een verschrikkelijke ellende maken jullie toch mee, storm, omwaaiende stretchers, eten voor 15 eurie.
    Maar de plaatjes en verhalen zijn nog steeds optimistisch. Het scheelt ons allemaal een reis naar Kreta. Geniet heftig met jullie mee. knuffels van Jezus